субота, 11. јул 2009.

Pitam se samo gde su granice ljudske destrukcije?????
Naime, ovog jutra sam bila svedok zlostavljanja jadne životinje a posle i klanja na sred veoma prometne ulice u Paraćinu.
Sedeći za kompom čula sam skičanje i kako su vrata bila otvorena ugledah jednog tipa kako sekirom udara po glavi sirotu životinju (svinju) dok je drugi drži konopcem. Istrčala sam vani i zapretila da ću zvati policiju na šta se obojica nisu ni osvrnuli. Pozvala sam policijsku stanicu i sva usplahirena objasnila o čemu se radi, pitala kome uopšte da se obratim na šta je usledilo ćutanje i prekid veze.Napominjem da tablica na traktoru nije bilo.
Ovo je uradila osoba koja je "intelektualac"- profesor u jednoj osnovnoj školi koga sam prepoznala, poznavala i koji više za mene ne postoji kao čovek.
Kajem se samo što nisam ovaj nemili događaj snimila ali to mi tada nije ni palo na pamet.
Dolazi "zadnje vreme" - sve je evidentnije na žalost.

Нема коментара:

Постави коментар